Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Ενας δούρειος ίππος κατά της ακρίβειας

ΣΕ 6 ΒΗΜΑΤΑ
1. Το αρμόδιο Υπουργείο, η κάποια μεγάλη ένωση καταναλωτών, η κάποια ανεξάρτητη αρχή ανακοινώνει σύμφωνα με την κρίση της κάθε 1η τού μηνός τις φυσιολογικές τιμές για 100 βασικά εμπορεύματα των super market.
2. Αρχίζουν ξεφυτρώνουν εκατοντάδες και κατόπιν χιλιάδες μικρά mini market 50-150 τμ ανά την Ελλάδα και οικειοθελώς ακολουθούν και πωλούν στις τιμές αυτές.
3. Τα μικρά αυτά mini market φέρουν δίπλα στην επωνυμία τους και έναν διακριτικό τίτλο πχ limited100, κάτι δηλαδή σαν το σήμα τού ΕΟΤ.
4. Ο καταναλωτής πλέον γνωρίζει ότι σε αυτά τα καταστήματα θα βρίσκει εμπορεύματα με ελεγχόμενες τιμές από μη κερδοσκοπικό οργανισμό. (εμμέσως πλην σαφώς διατιμημένες)
5. Δημιουργείται αυτόματα ένα άτυπο καρτέλ δεκάδων χιλιάδων μικρών ελεύθερων επαγγελματιών καθ όλα νόμιμο.
6. Η κίνηση στις μεγάλες πολυεθνικές μειώνεται, για να αντεπεξέλθουν αρχίζουν σιγά σιγά και κατεβάζουν τις τιμές.
ΜΌΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΛΕΧΘΕΙ Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ
Με λίγα λόγια αυτό πού θα επιτύχει το υπουργείο είναι πλήρη έλεγχο τιμών σε 100 εμπορεύματα των super market χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει την λέξη
διατίμηση.
Ευχαριστώ
Δουράκης Δαμιανός