Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

ΟΙ ΑΛΙΜΟΝΟΙ

ΟΙ ΑΛΙΜΟΝΟΙ (ο δίχρονος)

-μέραααααααα,τραλαλά,τραλαλά..

-μπά, μπά σε βλέπω πολύ κεφάτο σήμερα

-γιούπυυυυ,νοιώθω σαν πύραυλος να πούμε !

-δηλαδή ανανεώθηκες αν αντελήφθην καλώς?

-πήγα κι ήρθα στο μεγάλο χωριό τρέχοντας

-μη μου πεις,πως έκανες και τζόγκινγκ !

-αν έκανα λέει,έφαγε τη σκόνη μου μια μπέμ μπέ

-με κοροϊδεύεις? Και πως έγινε αυτό το θαύμα?

-κοίταξε τούτο το μπουκάλι,το κατέβασα μονορούφι ψες βράδυ

-μα αυτό είναι ηλιέλαιο φίλε μου !

-ε και τι μ αυτό δικέ μου?

-μα αρχίσανε να το αποσύρουν απ τα ράφια

-γιαυτό και πήγα πρωί πρωί στη μαρκέτα

-δηλαδή?

-να πάρω τα μπουκάλια που πετούσανε

-να τα κάνεις τι συγκάτοικε?

-εγώ ξέρω τι να τα κάνω, αλλά αλλού είναι το πρόβλημα να πούμε

-για πες μου λοιπόν το πρόβλημα σου

-να,βάλε το αυτί σου στην κοιλιά μου και άκουσε με

-πάφ..πάφ..πάφ..πάφ..

-ακούγονται περίεργα τα έντερα σου

-φαντάσου τι τραβώ στις ανηφόρες.Εκεί βγάζω τα πολλά ντεσιμπέλια ..

-και γιατί σου συμβαίνει αυτό συγκάτοικε?

-βλέπεις μούλαχε ηλιέλαιο για δίχρονο κινητήρα

marakos