Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Ερευνα:Τα κανάλια δεν δικαιούνται να μιλάνε για ακρίβεια

Ερευνα zouglapress

Αν τα SMS ανήκαν στην κατηγορία των βασικών καταναλωτικών αγαθών τότε τα supermarkets αγοράζοντας τα φθηνότερα από 0,02€ και πουλώντας τα πάνω από 2€ όπως τα τηλεοπτικά κανάλια θα κέρδιζαν 10.000%.
Αν το ίδιο ποσοστό το βάζαμε στο ψωμάκι τότε ένα ψωμί που έχει σήμερα 1€ θα έπρεπε να πουληθεί 10.000% δηλαδή 100€.
Δικαιούνται λοιπόν τα κανάλια να μιλάνε για ακρίβεια;