Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Ομοφυλοφιλία και ΜΜΕ

Δεν έχω απολύτως τίποτα εναντίων των ομοφυλοφίλων. Αφού όλοι μας έχουμε την τύχη -- ατυχία να ζούμε σε αυτό τον υπέροχο -- άθλιο τόπο που λέγετε Ελλάδα, έχουμε τις ίδιες υποχρεώσεις αλλά και τα ίδια δικαιώματα. Αυτό όμως που με εξοργίζει πραγματικά είναι ότι η «ιδιαιτερότητα» αυτή --γιατί για ιδιαιτερότητα πρόκειται- τείνει να περάσει μέσω του «ΧΙΤΛΕΡ» της εποχής μας σαν κάτι φυσιολογικό. Μου χαλάει την αισθητική μου. Δεν το αντέχω βρε παιδί μου. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι την «ιδιαιτερότητα» αυτή μου την πασάρουν σαν κάτι φυσιολογικό. Δεν είναι !!!. Πώς να το κάνουμε δηλαδή. Κι ας λέει ο σύγχρονος «ΧΙΤΛΕΡ» «μα τι λες τώρα...... αυτό είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!» Σε καμιά περίπτωση δεν κρίνω τους ανθρώπους αυτούς απλά με εξοργίζει το γεγονός ότι το αφύσικο περνάει σαν φυσιολογικό. Αγαναχτώ θέλω να φωνάξω θέλω να κραυγάσω. Λύση δεν έχω να προτείνω, αρκετά μπερδεμένος είμαι. Την λύση ας την βρουν οι ειδικοί. Θέλω απλά να εκφράσω την αγανακτησή μου.