Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2008

Εμπάθεια για τον Αμβρόσιο

Η προσωπική και μόνο εμπάθεια του, οδηγεί τον συντάκτη αυτού του νέου λιβελογραφήματος εναντίον του μόνου ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ καλαβρύτων και Αιγιαλείας, ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ προφορικά στα κηρύγματά του και εγγράφως στα φυλλάδια του λεπτομερή αναφορά για τα έσοδα, το πόθεν έσχες και τα έξοδα του φιλανθρωπικού έργου, καθιστώντας πάντα κοινωνπούς ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟΜΟΣ .Ο blogger που σας έστειλε το κείμενο για την Παναγία την Τρυπητή στη προσπάθεια του να διαφημίσει το δικό του, τα γνωρίζει αυτά αλλά κινείται από προσωπική εμπάθεια κατά του συγκεκριμένου προσώπου, για τους δικούς του προσωπικούς λόγους.1) Δεν είναι ο γράφων΄ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΓΙΟ. Στον αέναο αγώνα που έχεις αποδυθεί να σπιλώσει το πρόσωπο του Μητροπολίτη, αρθογραφώντας ανωνύμως σε τοπική εφημρίδα, παραλείπει σκοπίμως τα εξής.α) ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση με την Εκκλησία έχει και δεν πατά στην Παναγία την Τρυπητή μήπως ζαλιστεί από το ..λιβάνι και του πέσουν στο κεφάλι τα καντήλια. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι κάνουν το ίδιο και οι γέροντες, γιαγιάδες και παππούδες που επιθυμούν να μεταβαίνουν στο ιερό προσκήνυμα και δεν μπορούν να ανέβουν 200 σκαλιά!!!! (δεν υπάρχει άλλος τρόπος πρόσβασης)β) Αυτούς όμως δεν τους σκέφτεται. Αλλά επειδή χρειάζεται να γίνουν έργα ανάπλασης στο ναό για να υπάρχει εύκολη και ασφαλής πρόσβαση για τους πιστούς - αφού ο δρόμος είναι επικίνδυνος και δεν υπάρχει ασφαλής διάβαση πεζών ούτε πάρκινγκ, με αποτέλεσμα στον διπλής κατεύθυνσης δρόμο απο κάτω να κινδυνεύουν όσοι προσέρχονται για προσκήνυμα είτε απο τα παρατημένα μέσα στο δρόμο αυτοκίνητα είτε από τα διερχόμενα, γι αυτό και διαγνώστηκε η ανάγκη να γίνουν ανσασέρ για τους γέροντες και πάρκινγκ.γ)Ομως αυτά τα ξέρει και δεν τα λεει γιατί εκνευρίστηκε που ο μητροπολίτης πήρε σαφή θέση ως όφειλε να κάνει κατά του τραγέλαφου των γάμων ομοφυλοφίλων που ο ίδιος είναι υπέρ. Διότι για την παναγία μας την Τρυπητή, τα έχει δημοσίως εκφράσει ο μητροπολίτης , καθιστώντας τουλάχιστον εδώ και ένα χρόνο κοινωνούς τους Αιγιώτες στο πρόβλημα, αφού οι ίδιοι και κυρίως οι ηλικιωμένοι ήταν αυτοί που του ζητούσαν να διευκολύνει τη μετάβασή τους στο προσκύνημαδ)Η υλικοτεχνική μελέτη που κατατέθηκε όπως και η αρχιτεκτονική με κάθε νομιμηη διαδικασία αυτό ακριβώς προβλέπει. Την κατασκευή των αναγκαίων αυτων έργων με τρόπο που να συνάδει προς το κτίσμα και το κάλλος της περιοχής. Ομως δυσαρεστήθηκαν κάποιοι που δεν ανέλαβαν αυτοί την εκπόνηση της μελέτης μολονότι δεν προσφέρθηκαν καν για να το κάνουν παρά τη πρόσκληση που τους απευθύνθηκε....!ε) Αν ο αρθρογράφος, όντως ενδιαφερόταν για την πόλη μας, τότε πρώτος θα πρεπε να επαινέσει την πρωτοβουλία αυτή, που έγινε με κάθε προσοχή, και που θα πρεπε καιρό τώρα να το είχαν κάνει,γιατί είτε το θέλουμε είτε όχι και από τους ξένους εκτός πόλης μας προσκηνυτές, οφελείται οικονομικά το Αίγιο που ένας θεός ξέρει πόσο το χουμε ανάγκηζ) Κι αντί να χαρεί που και οι δημοτικές αρχές ενδιαφέρονται για την ανάδειξη του προσκηνύματος της Παναγίας της Τρυπητής (σε αντίθεση με άλλους πoυ κάνουν gay γάμους για το σκοπό αυτό δήθεν)!!! ως πόλο έλξης των εκτός Αιγίου επισκεπτών, αυτός που κόπτεται δήθεν για τη φτώχεια στο Αίγιο, προσπαθεί να ρίξεις λάσπη.η) Με τη λογική του ποτέ δεν θα πρεπε να γίνει ναός στο λόφο της Παναγίας, και οι προσκηνυτές γέροντες να αναρριχώνται με σχοινιά στο μέρος που καταμεσής του λόφου σε σπηλιά βρέθηκε η εικόνα της Παναγίας.Τέλος επειδη παρακολουθώντας το μπλογκ σας βλέπω ότι υπερμύνεσθε της αντικειμενικής ενημέρωσης παρακαλώ να αναρτήσετε την παρουσα απάντηση από ένανΑΙΓΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ