Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Ο ορισμός του κράτους.

Από το επίτομο Συνταγματικό Δίκαιο του Κωνσταντίνου Λ. Γεωργόπουλου: Ορισμός του Κράτους. Κράτος είναι διαρκής σε νομικό πρόσωπο οργάνωση
λαού μόνιμα εγκατεστημένου σε χώρα, που ασκεί αυτοδύναμη εξουσία.
Είπα και 'γω, πρίν πολλά χρόνια, να διαβάσω λίγο συνταγματικό δίκαιο,
λίγο αστικό κώδικα δίκαιο για να καταλαβαίνω τι περίπου λένε οι νόμοι
τους μήπως και μπορέσω να συνεννοηθώ σε... καμιά δημόσια υπηρεσία, μήπως και καταλάβω τι λέει κανένας παλατιανός. Ρωτάς ποια είναι η βάση του
νόμου, σου λένε το σύνταγμα. Αν μάλιστα είσαι και έφηβος με
αναζητήσεις και προβληματισμό , κακή του ώρα που τον δημιουργεί στα
παιδιά το εκπαιδευτικό σύστημα, τότε μπορεί να μισομάθεις και το
σύνταγμα απ' έξω. Μετά όμως λες: να δω αναλυτικά τι σημαίνουν όλα
αυτά. Ανοίγεις λοιπόν ένα σύγγραμμα όπως το παραπάνω και στις πρώτες
αράδες του πρώτου κεφαλαίου βλέπεις τον παραπάνω ορισμό.

Άσε, λες ,δεν πειράζει για τον κόπο που έκανα για να αποστηθίσω άρθρα
του συντάγματος στο κάτω έμαθα και μερικές λέξεις από την πλούσια
ελληνική γλώσσα. Αν όμως πρόκειται η εξήγηση του συντάγματος να
προσθέτει αχλή στην κατανόηση του τότε δεν υπάρχει λόγος να καθίσει να
ασχοληθεί κανείς με την ανασκευή των νόμων τους. Σύνταγμα, νόμοι,
ορισμοί , επεξηγήσεις όλα σα να μιλάς με τον έξω από δω.

Και εξηγούμε:

α. Θα τους πείραζε το σύνταγμα και οι νόμοι να είναι γραμμένοι σε
γλώσσα της πρώτης δημοτικού ώστε να καταλαβαίνουμε όλοι ότι άλλη
έννοια έχουν οι λέξεις για τους φαρισαίους νομοπαρασκευαστές και άλλοι
για τον καθημερινό άνθρωπο;
Νομίζω η η παραπάνω είναι μια από τις καλύτερες διαπιστώσεις για να
δεί κανείς πώς ο γλωσσικός πλούτος της ελληνικής χρησιμοποιείται για
την εξαπάτηση των αμόρφωτων νομικώς μη παλατιανών και μη αυλικών από
τους θρασείς γλωσσοκάπιλους Μαυρογυαλούρους και Καλοχαιρέτες.

β. Τι συμπέρασμα να βγάλω που οι μισοί διαπρεπείς παλατιανοί είναι
δικηγόροι και βάλε; Δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι η πιθανότητα για να
φτάσει κάποιος να γίνει παλατιανός, ο Θεός να τον φυλάγει, θα πρέπει
να είναι η ίδια για όλους ,τότε πώς ξεφεύγουμε τόσο πολύ από το
μοντέλο αυτό στην πραγματικότητα;
Συμπέρασμα το παλάτι είναι μόνο για μερικά επαγγέλματα.

γ. Ο παραπάνω ορισμός σου δίνει την αίσθηση ότι φτιάχθηκε για να σε
πιάνουν κορόιδο όλη σου τη ζωή και είναι τόσο σύντομη η ρημάδα για να
στη σπαταλάς να κατανοείς αθλιότητες.

Γιατί αν για το κράτος μπορούμε να προσδώσουμε στο ουσιαστικό πρόσωπο
,το οποίο χωρίς αμφιβολία αντιστοιχεί στον σωσμένο από τα πάθη
άνθρωπο, τον επιθετικό προσδιορισμό νομικός, . απεικονίζοντας έτσι την
πόρνη ως παρθένο, τότε αυτός που επινόησε τον παραπάνω ακατανόμαστο
συνδυασμό των λέξεων και όσοι τον ενστερνίζονται ας φωνάξουν το νομικό
πρόσωπο να του φέρει νερό σαν αρρωστήσουν, να τους πει μια κουβέντα
όταν νιώθουν μόνοι, να τους προσφέρει την εργασία του για να γεμίσουν
τις τσέπες τους.

Αλλά εφόσον δεν τολμάς να γράψεις δημοκρατικά οργανωμένου λαού, αλλά
και πως να το γράψεις εφόσον από την εποχή των ιωνικών πόλεων , εδώ
και τρείς χιλιάδες χρόνια, ουδείς γνωρίζει τη σόι είναι η δημοκρατία
και γράφεις οργανωμένου λαού, μας λες απλά ότι ο οργανωμένος λαός
μπορεί και να στενάζει κάτω από το κράτος. Τότε όμως συνειρμικά
μεταβαίνω σε οργάνωση λαού όπως κατά το 1821, '40-44 και '67-'74+++.

Μετά μας πετάς και ένα μόνιμα εγκατεστημένου σε ωρισμένη χώρα. Δηλαδή
μας λες πως κάθε γενιά Ελλήνων που μεταναστεύει από το καλώς ορισμένο
κράτος σου την ξεφεύγει από το κράτος σας. Που τέτοια τύχη να φύγω
τώρα κιόλας. Δε λέτε καλύτερα ούλοι σας ότι όπου και να πας σήμερα το
ίδιο κράτος θα βρεις να μην κουράζονται και οι φοιτητές να μαθαίνουν
βλακείες.

Το τέλος του ορισμού είναι να ψάχνεις για καμιά ατομική βόμβα. Που
ασκεί, λέει , αυτοδύναμη εξουσία. Το καλύτερο μας το κράταγες για το
τέλος. Ποιος την ασκεί αυτή της εξουσία; Το κράτος ή η οργάνωση του
λαού; Είσαι γελασμένος αν νομίζεις ότι τόσο εύκολα θα κατάφερνες να
ταυτιστούν αυτά τα δύο μέσα μου. Ακόμα δε περισσότερο μου άρεσε το
αυτοδύναμη. Δηλαδή σαν αυτή που ασκεί η ελληνική κυβέρνηση στα εθνικά
θέματα π.χ.. Βλέπεις που ούτε με αυτό τον ορισμό βγαίνει να είμαστε
κράτος.

Τώρα ας μην πείθεται κανένας ότι θα συμμεριζόταν κανένας φαρισαίος
αυτές τις απόψεις. Με τις λέξεις να χάνουν το νόημά τους ούτε λοβοτομή
να κάνεις δεν μπορείς να συνεννοηθείς με δαύτους.
Αν πάντως την έχεις γλιτώσει από την πλύση εγκεφάλου του εκπαιδευτικού
τους συστήματος τότε ίσως δεις το παραπάνω σκεπτικό σαν μια εκκίνηση
για την αποκωδικοποίηση του κάθε νόμου του κράτους τους όπως το
ορίζουν.

δ. Και καλά να κατασκευάζετε κανόνες (νόμους) αλλά και κανόνες για να
γίνονται οι κανόνες ( σύνταγμα) πολύ σας πάει. Αν πάλι φαίνεται σε
κάποιους ότι επιτελείται κάποιο λειτούργημα (κατά το κακούργημα) με
αυτό τον τρόπο έχω να παρατηρήσω τούτο: αρκεί η κατάλληλη χρήση της
τεχνητής νοημοσύνης για να αντικαταστήσει ένας υπολογιστής και τους
νομικούς και τους συνταγματολόγους.
Γιατί με τη μεθοδολογία που έχουν προσδώσει στις δήθεν πλέον επιστήμη
τους περάσαν από το στάδιο της ανθρωπιάς στο στάδιο της εκμηχάνισης.
Διότι δεν είναι ό νόμος για τον άνθρωπο αλλά ο άνθρωπος υπηρετεί
συστηματικά το νόμο του κέρδους. Τέτοιο εκμηχανισμένο νόμο συμφέρει το
σύστημα να έχει και τέτοιο θα έχεις διότι φρόντισαν να σε λένε έξυπνο
όταν σε κατάντησαν κρετίνο και κρετίνο όταν δεν τους αρέσουν οι
απόψεις σου. Μη σου φανεί παράξενο αν κάποτε δικάζεσαι με εξοντωτικές
ποινές από μηχανές που δεν θα εμπίπτουν και σε κανένα παραδικαστικό.

Κανένας άλλος για ορισμό παρακαλώ;

Δημήτριος ( το Ζευγαράς εκ του νόμου τους).