Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Ο σχεδιασμός...των δασκάλων

Αξιότιμοι κύριοι...Από εχθές, άρχισε και επίσημα η εργασία των δασκάλων, των εκπαιδευτικών των παιδιών μας. Είμαι πρόεδρος του συλλόγου του 15ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, εδώ και 5 χρόνια (είναι η τελευταία μου χρονιά – δεν θέλω να ξαναμπλέξω με... δαύτους, γιατί μαύρισε η ψυχή μου). Η πρώτη μέρα λοιπόν των δασκάλων ήταν αφιερωμένη στον "σχεδιασμό" της χρονιάς τους. Θα είναι μια καλή χρονιά λένε, καθώς οι αργίες δεν πέφτουν Σαββατοκύριακα όπως άλλες χρονιές, αλλά καθημερινές. Θέλουν προσλήψεις , θέλουν αυξήσεις , εργάζονται κάτω από τις καλύτερες συνθήκες , αλλά αυτό που τους καίει , είναι η κοπάνα και μόνο. Αυτός εξάλλου είναι και ο λόγος που φωνάζουν και απεργούν. Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει εκτός Ελλάδος , έχω βγάλει και τις 12 τάξεις σε Ελληνικό σχολείο στην Γερμανία , όπου οι Έλληνες εκπαιδευτικοί , είχαν μεν την Ελληνική νοοτροπία , εργάζονταν όμως κάτω από Γερμανική νομοθεσία και πρέπει να πούμε πως ήταν παραδειγματικοί.
Με τιμή ,
Κοπαράνης Δημήτρης