Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

ΟΙ ΑΛΙΜΟΝΟΙ (κατασχέσεις)

-ψηλέα χρωστάς τίποτις στις Τράπεζες?
-απ' ότι ενθυμούμαι, μόνο 341 δραχμές εδώ και κάποια χρόνια
-ναι αλλά επ έξω περιμένει ένα κουστουμαρισμένος κύριος
-και γιατί δε του λες να περάσει μέσα?
-θέλει να βγούμε εμείς όξω
-και γιατί να βγούμε εμείς συγκάτοικε?
-γιατί κόλλησε τούτο το χαρτί έξω απ το τροχόσπιτο
-για διάβασε μου το σε παρακαλώ,τρέμω ολόκληρος
-¨λόγω χρέους σας προς την Τράπεζα μας, είμεθα υποχρεωμένοι να κατάσχουμε το τροχόσπιτο σας¨
-γράφει το ποσόν της οφειλής μου συγκάτοικε?
-γράφει ¨¨οφειλούμενο ποσό 70.000 ευρώ¨¨
-δηλαδή οι 340 δραχμές δηλαδή το 1 ευρώ, έγινε.. 70000 ευρώ?
-α γράφει και κάτι τις πιο κάτω
-τι γράφει ,διάβασε μου το πριν πάθω εγκεφαλικό
-…έξοδα,τόκους,υπερημερίες,καθυστερήσεις..
-κοντέ είσαι έτοιμος?
-γιατί πράγμα ναμαι έτοιμος ψηλέα μου?
-να θυμηθούμε τους ηρωικούς μας προγόνους
-δηλαδής ποιους απ όλους να πούμε?
-εκείνους που κανανε την ηρωική έξοδο
-ποια ηρωική έξοδο παραμορφωμένε μου?
-του Μεσολογγίου συγκάτοικε, ποια άλλη?
-μα δεν έχουμε καριοφίλια να πούμε
-έχουμε όμως μπόλικο σάλιο συγκάτοικε

marakos