Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Πέρασες με κόκκινο;Μένεις 2 μήνες άνεργος...


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Μου συνέβη εχτές στην Γλυφάδα.Πήγαινα μια παραγγελία και επειδή ο πελάτης ήθελε λευκό κρασί και βιαζόταν περνάω με κόκκινο για να του αγορασω.Ξαφνικα ακούω περιπολικό από πίσω μου που με προτρέπει να σταματήσω.Σταματάω μου ζητάνε τα χαρτιά μου , τους τα δίνω και αρχίζουν να γραφουν.Τους εξηγώ ότι φταίω αλλά τι απάντηση λέτε παίρνω;ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ.Θα δουλεύεις για να πληρώσεις το προστιμο.Το χειρότερο όμως ήρθε σε 5 λεπτά.Αφαίρεση άδειας ικανότητας και άδεια κυκλοφορίας για 2 μηνες.Δηλαδη του λέω με βάζεις να κάθομαι 2 μήνες και να μην μπορω να δουλεψω.Ε ναι μου λέει για να μαθεις.Εντωμεταξυ ολα τα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα ήταν όλα παράνομα εκει.Παω την επόμενη ημέρα στον Διοικητή μιας και ο εργοδότης μου απαιτεί δίπλωμα και άδεια Κυκλοφορίας για να δουλεψω.Απαντηση μια απο τα ιδια.Συμπασχω σαν άνθρωπος αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα για την περίπτωση σου .ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΠΑΡΆΘΥΡΑ Ο ΝΟΜΟΣ.Απελπισμενος πλέον μιας και για 2 μήνες δεν θα μπορέσω να δουλέψω