Πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα συνάγονται από την έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για τα ΜΜΕ και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, το 92,0% των ερωτηθέντων πιστεύει πως υπάρχει στενή σχέση αλληλεξάρτησης των ΜΜΕ με την πολιτική εξουσία και αντανακλάται και στα ρεπορτάζ και τις ειδήσεις. Το 92,5% πιστεύει το ίδιο για τη σχέση των ΜΜΕ με τις... διαφημιστικές εταιρείες.
Το 91,7% απαντά πως τα ΜΜΕ συνήθως προσπαθούν να καλύψουν τα λάθη τους παρά να τα παραδεχτούν δημόσια και το 91,8% καταλαβαίνει πότε οι ειδήσεις είναι ανακριβείς και μεροληπτικές.
Το 76,6% λέει ναι στην αυτορύθμιση των Μέσων Ενημέρωσης χωρίς παρεμβάσεις, ενώ το 91,1% πιστεύει ότι η κυβέρνηση διστάζει να εφαρμόσει ρυθμιστικά μέτρα στα ΜΜΕ για διαφάνεια και υπευθυνότητα.
Το 85,2% ζητεί ποιοτικές εκπομπές/ρεπορτάζ, το 81,7% σωστούς εργοδότες που σέβονται τα εργασιακά δικαιώματα και το 78,9% κάλυψη θεμάτων Κοινωνικής και Περιβαλλοντικής ευθύνης και το 73,1% λέει ναι στο να διαμορφώνουν τα ΜΜΕ περιβαλλοντική κουλτούρα.