Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων


Μπορεί να μην τη συμπαθώ ως ηθοποιό, αλλά σαν άνθρωπος έχει δείξει ότι είναι ευαισθητοποιημένη και δεν ασχολείται με κοινωνικά ζητήματα μόνο για το "θεαθήναι". Αυτή τη φορά μίλησε για την Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων...
που είναι σήμερα, και μεταξύ άλλων είπε: "Η απειλή της κλιματικής αλλαγής, ο πόλεμος για τις πηγές ενέργειας, και η οποιαδήποτε ανισότητα δημιουργησαν προβλήματα στον πλανήτη μας. Είτε είναι το Ντραφούρ, είτε η Μιανμάρ, είτε άλλη άγνωστη σε μας κρίση, το αποτέλεσμα είναι κοινό, η μαζική μετανάστευση, και πρέπει όλοι να προσαρμοστούμε σε αυτό. Έχω γνωρίσει πρόσφυγες που άλλαξαν ριζικά τη ζωή μου. Ένα 8χρονο κορίτσι έσωσε τον αδερφό της και μου έμαθε τι σημαίνει η λέξη γενναιότητα. Η έγκυος γυναίκα από το Πακιστάν μου έμαθε τι σημαίνει η λέξη μητρότητα. Και το παράλυτο παιδί από μια έκρηξη μου έμαθε τι σημαίνει δύναμη με το ακλόνητο πνεύμα του. Έτσι σήμερα, στην Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων, τους ευχαριστώ που με έβαλαν στις ζωές τους..."

ourgreektv.blogspot.com