Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ΑΙΧΜΕΣ ΔΟΥΚΑ ΚΑΤΑ; ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΚΛΠ.ΚΛΠ


Ο κ. Δούκας αφήνει σαφείς αιχμές σε όσους υποστηρίζουν τον αποκλεισμό από τα ψηφοδέλτια, στελεχών της Νέας Δημοκρατίας, τα ονόματα των οποίων έχουν εμπλακεί στην υπόθεση του Βατοπαιδίου...
Δέν μπήκα στην πολιτική εγώ ,΄οπως άλλοι, να βολέψουν παιδιά κλπ και να κάνουν μπίζνες, ....«Δεν μου κάνει κανείς χατίρι με το να είμαι στο ψηφοδέλτιο, ... δέν έχω διορίσει εγώ κανένα, ούτε απο σόοι, κουμπάρους , φίλους, δέν ζήτησα κανένα χατίρι όταν ήταν αρχηγός ο πεθερός μου Μιλιτιάδης Εβερτ. Οποιος τώρα κάνει κριτική, άς έλθει να μετρηθούμε , να ζυγιστούμε, άν και ποιός έχει προβεί και σε τί παράνομο.. δηλαδή είναι έμμεση απειλή; ή δέν έιναι;.. ίσως έτσι σταματήσουν να ασχολούνται κάποιοι μαζί του τί λέτε;

kraxtis-gr.blogspot.com