Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Μichael Jackson


Γεια σε ολους.Εμαθα κι εγω τα νεα και μπορω να σας πω οτι εκλαψα.Μουσικα ειναι περιττο να τον εκθειασω,το ταλεντο του αναμφισβητητο,θελω ομως να μοιραστω μαζι σας τι σημαινε για μενα ο Μαικλ Τζακσον σε μη καλλιτεχνικο επιπεδο.Σημαινε το μεγαλωμα μου...
Ειμαι 31 και κυριολεκτικα μεγαλωσα μαζι του.Τριγυρναγα χορευοντας το Βille Jean στη Φωκιωνος Νεγρη,πηγαινα πρωτη κανονικη στα Αγγλικα αλλα μιλαγα ηδη απταιστα λογω του "Thriller",εβλεπα "πυρετο της δοξας" και επηρρεασμενη προσπαθουσα να χορεψω κι εγω το "beat it" για να γινω καλη χορευτρια,επαιζα στον amstrad ενα παιχνιδι που ειχε τιτλο"i am bad",τι να πρωτοθυμηθω.Ολη μου η παιδικη ηλικα περιειχε Μαικλ Τζακσον.Ξερω ειναι ανοητο να στενοχωριεμαι οταν χιλιαδες "ανωνυμοι"πεθαινουν καθημερινα αλλα νιωθω οτι χανω και κατι απ τα νιατα μου με τον θανατο του.Ισως οι ανω των 30 με καταλαβαινετε...Το περιεργο ειναι οτι κι εγω εξεπλαγην με τη θλιψη μου,να φανταστειτε οτι ακουω rock αποκλειστικα,καμια σχεση δηλαδη!!Αναγνωριζω ομως μια δυστυχισμενη μουσικη διανοια που επιτελους θα βρει τη γαληνη που παντα εψαχνε..
R.I.P. Michael,i ll miss you...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ