Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

O Ιατρόπουλος στη Ζούγκλα

Με αφορμη την απαραδεκτη παρουσια του "ηθοποιου" Ιατροπουλου στην εκπομπη του
Μακη εχω να εκφρασω δημοσια την απορια μου : Μπορει ο καθε τυχαρπαστος να ειρωνευεται
προσωπικοτητες του επιπεδου του Ψυχιατρου Μυλωνακη ?
Το να χασκογελας χωρις κανενα λογο σε οτιδηποτε λεει καποιος συνομιλητης σου ειναι τροπος
αποδειξης του ποσο straight εισαι ?
Με ποια κριτηρια επιλεγονται τα ατομα που θα λαβουν μερος σε εκπομπες τοσο υψηλης
θεαματικοτητας και αληθεια κατα την εισοδο τους υποβαλλονται σε καποιο test μετρησης IQ
πριν αρχισουν να διατυπωνουν τις τοσο "ψαγμενες" και "προοδευτικες" τους αποψεις μεσω
των οποιων επιδιωκουν να μας κανουν ολους σοφοτερους ?
Κλεινοντας να ζητησω ενα βαθυ και ειλικρινες συγγνωμη απο τον ετερο εκπροσωπο του
αντρικου φυλλου διοτι ειμαι straight αλλα αρκετα μορφωμενος , εχω γυιο 14 ετων τον οποιο
επισης επιδιωκω να μορφωσω και στην προσπαθεια μου μπορει να καταστρεψω το image του
μιας και οπως μας διαφωτισε χτες το βραδυ " οι μορφωμενοι δεν ειναι και πολυ αρσενικοι " !!!!
Ισως ομως να αποτυχω στην προσπαθεια μου και να καταφερει απο μονος του να αποδειξει
την αρσενικοτητα του ανοιγοντας κανενα νυχτερινο μαγαζι η ακομα μπορει και να πρωταγωνιστησει σε
κανενα αριστουργημα της εβδομης τεχνης οπως το σηριαλ "Το σημαδι του ερωτα"
για να προωθησει ετσι τον πολιτισμο στην πατριδα μας