Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Τρείς κυρίες έχουν γράμμα...

Αγαπητές μου ΚΥΡΙΕΣ...Επειδή πιστεύω (σωστά η λανθασμένα) ότι εχω μαζί σας κάποια συγγενική σχέση και καθώς είμαι στην τρίτη ηλικία και επομένως παλαιών αρχών ανησυχώ για τον δρόμο που πήρατε και θέλω να σας ενημερώσω για την γνώμη που σχηματίζεi ο απλός άνθρωπος για σας λόγω της συμπεριφοράς σας.Βεβαια δεν νομιζω ότι αυτό σας προβληματιζει αλλα θεωρησα χρεος μου να σας το θυμησω και σεις κανετε κατά πως νομιζετε. Δεν νομιζης καλη μου κυρια ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ότι δεν θα επρεπε να δωσης το δικαιωμα σε ορισμενους να σου φερονται ως εταιρα? Εισαι βεβαια τυφλη αλλα
Αυτό δεν σε εμποδισε να ιδης την 35χρονη ως υποπτη φυγης (θα ειχε φαινεται
5000000Ε στο εξωτερικο) και να γλυκοκοιταξης τον επιβητορα της εφοριας.
τον φτωχο πλην όμως εντιμο αλλα και απειλητικο.ΚΟΜΙΣΤΗ.Και δυστυχως από ότι λεγεται αυτοι οι ορισμενοι δεν είναι μονο οι αφεντες σου αλλα και οι υπηρετες σου και κυριως αυτοι.Πολλα λεγονται και για εσενα κυρια ΠΟΛΙΤΙΚΗ μου. Κανεις λεει παρεα με
πολλους πλουσιους οι οποιοι δεν σε σεβονται και τοσο παρόλλα οσα λενε οι ιδιοι
και παρα τα οσα ξοδευουν για λογου σου.Θα μου πεις εδώ δεν σε σεβεται η οικο-γενεια σου και περιμενεις προκοπη από αλλους? Ας πουμε για παραδειγμα αυτό
το νέο σου παιδι ο ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ που σε κοινη θεα τσαλακωνε εφημεριδες και
Τις εβαζε στην τσεπη του ενώ διπλα του ηταν το δοχειο απορριματων που θα τις εστελνε στην ανακυκλωση.Μερικα αλλα από τα παιδια σου που ηταν εκει ειπαν
Πως αυτό που τσεπωσε ηταν το σημειωμα που του εδωσε το πρωι η γυναικα του
Για τα ψωνια από το SUPERMARKET. Στο κατω κατω το παιδι αν ηθελε να κανη ζαβολια θα ρωτουσε καποιον πιο εμπειρο καλη ωρα τον ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ η ΚΑΛΠΟΓΙΑΝΝΗ και ουτε καλπη ουτε ζαβολια. Και ψηφοδελτιο όμως να ηταν όταν
το ειδαν τα αλλα παιδια σου ειχε περασει καιρος και όπως ειπε ένα άλλο καλο
παιδι σου μετα την αποχωρηση από το ταμειο δεν αναγνωριζεται κανενα λαθος(ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ 1/9/08).Αυτό το τελευταιο παιδι σε καποιο άλλο δελτιο
επεμεινε ότι καλως ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ αποκαλεσε τον πρωην πρωθυπουργο
ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ. Αν είναι κατι για το οποιο σε ζηλευω κυρια μου
Είναι για την παλληκαρια την ντομπροσυνη και την ευγενεια της οικογενειας σου.
Δεν λενε όμως καλυτερα λογια και για εσενα κυρια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μου
Και για εσενα λενε πως κανεις κακες παρεες και βαζεις πολύ λιγους αντι για τους πολλους να μας κυβερνουν.Μαλιστα τα τελευταια χρονια δεν εχουμε κυβερνηση
Εχουμε λεει ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.Δεν ξαιρω γιατι .Ισως επειδη όταν ενας υπουργος
(που δεν είναι κυβερνηση) κανει η πει κατι βγαινει καποιος άλλος υπουργος (που
είναι κυβερνηση) και τον καλυπτει η όχι αναλογα με την περιπτωση.
Λενε ακομη (και η κ.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ το ειπε)πως δεν δινεις το δικαιωμα στους βουλευτες να καταψηφιζουν νομους.τοτε όμως τι λογος υπαρχει να ψηφιζουν? Και γιατι να ζυζητουν νομους σε επιτροπες και ολομελειες ? ειπε ο υπουργος και
Η διακυβερνηση ΝΑΙ ? ψηφιστηκε παει και τελειωσε και γρηγορη παραγωγη νομοθετικου εργου.Μεσα σε αυτες τις κακες σου παρεες είναι οι ΑΡΧΟΝΤΕΣ εκεινοι που σε αποπλανουν προσφεροντας σου δωρα όπως ΝΑΟΥΣ (κοινοβουλιο) ΚΑΣΤΡΑ(της δικαιοσυνης) Νομους για τις μαζες και αλλα. Είναι επισης κομματα που αλλα σε επικαλουνται για τα ματια και αλλα ευθεως προτρεπουν τους (ΠΟΛΙΤΕΣ) σε ανυπακοη και παρανομια λες και προσπαθουμε να φθασουμε σε εμφιλιο.
Ακομη και οι αναρχικοι ασελγουν επανω σου όταν ερθη η σειρα τους μετα τους αρχοντες,τους εντος των καστρων και των κοματων.Και εσυ κυρια μου καθεσαι και τους καμαρωνεις όπως ο ΧΑΝΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ τους εκπροσωπους σου σε
Αντιπαραθεση με τον κ.Τραγκα. του οποιου την ειλικρινεια την ευθυκρισια και την αντικειμενικη αναλυση επιβραυει το κοινο με την απεριοριστη αγορα των εφημεριδων του.Θα ηθελα και εσενα κυρια ΝΕΤ να ενημερωσω για μερικα κουτσομπολια που διαδιδονται εις βαρος σου.Να δηλαδη ότι (όπως στο δελτιο της δευτερας) επιστρατευεις σχολιαστες αντικειμενικους (οσο και στις πολιτικες τους εκπομπες)
για να μας πεισουν ότι χρειαζομαστε οφθαλμιατρο.Υποθετω ότι τοση αντικειμενικοτητα δεν θα βγη σε καλο τους ουτε και σε εσενα.
Εχω το στοιχειωδες μυαλο και ξαιρω κυριες μου ότι καρφι δεν σας καιγεται
για ότι λεω εγω η οι κακες γλωσσες,όμως εγω αν σας στεναχωρησα ζητω συγνωμην.

Κώστας Βελούχης