Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Απίστευτο και όμως αληθινό!


Στις 2 Αυγούστου είχα τροχαίο και μεταφέρθηκα τραυματίας στο νοσοκομείο. Η τροχαία εμπόδισε τους οικείους μου να περισυλλέξουν το αμάξι μου και δεν αφησε την ΕΞΠΡΕΣ που πληρώνω να το μαζέψει, αντίθετα έβαλε ιδιώτη γερανό, προφανώς κολλητό, το πήγε σε ιδιωτικό πάρκινγκ για ασφάλεια, (μεγάλη ασφάλεια αφού μου έκλεψαν προσωπικά αντικείμενα και 10 € που είχα κρυμμένα για ώρα αν΄γκης). Δεν μου έδιναν χαρτί να πάρω το αμάξι μου αν δεν πλήρωνα τον ιδιώτη γερανό,
ο οποίος ήρθε κάθησε στο γραφείο του μέσα στην τροχαία και έκοψε τιμολόγιο. Έχω καταγγείλει το περιστατικό στον συνήγορο του πολίτη και στις εσωτερικές υποθέσεις τησ αστυνομίας. Προφανώς λειτουργεί κύκλωμα για να πάρουν χαρτζιλίκι οι κύριοι τροχαίοι, και να κονομήσουν οι κύριοι επιτήδειοι, και δεν υπολογίζουν τον πόνο μας και την κακή μας τύχη να τραυματιστούμε. Όσοι έχουν υποστεί παρόμοια συμπεριφορά ας στείλουν μια επιστολή στον συνήγορο του πολίτη. Η αλητεία δεν πρέπει να γίνεται ανεκτή άλλο.

Γιώργος Συκιώτης

Από citypress-gr.blogspot.com