Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Ιατρικά παρατράγουδα!


"Γιατρός του Ε.Σ.Υ. καταθέτει ενόρκως στο δικαστήριο της Βέροιας ότι συνάδελφός του επίσης γιατρός στο νοσοκομείο της πόλης μας, παίρνει χρήματα από ασθενείς. Ο ίδιος ο γιατρός την ατιμωρησία, θρασύτητα ποιούμενος, παραδέχεται στο ίδιο δικαστήριο πως είναι γνωστό ότι κανένας γιατρός δεν ζεί από τον μισθό του.
Ερωτώ λοιπόν εγώ ο συνάδελφός του που ούτε φακελάκι παίρνω ούτε επιχορηγήσεις από φαρμακευτικές εταιρείες, μήπως είμαι κορόϊδο; είμαι βέβαιος ότι τόσο οι συμπολίτες μου όσο και ο κακός εαυτός μου έχουν την απάντηση: ΝΑΙ!!!

Ομως μέχρι να γραφτώ στην τοπική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας και μέχρι να γίνω μέλος του Δ.Σ. του νοσοκομείου, όπως και ο "συνάδελφος", οπότε την ανάγκη αφιλοτιμία ποιούμενος,ίσως αναθεωρήσω τις αντιλήψεις μου, εξακολουθώ να είμαι πιστός στον όρκο του Ιπποκράτη και δεν ανέχομαι ο "συνάδελφος" να με βάζει στο ίδιο τσουβάλι με τον εαυτό του. Είναι ηθική προσβολή βαρύτατη και ποινικά κολάσιμη.
Επειδή βρίσκομαι σε στάδιο πνευματικών αλλά και υλικών αναζητήσεων χρήσιμο θά ήταν, όχι μόνο γιά εμένα αλλά και για πάρα πολλούς γιατρούς, ο μεν υπουργός υγείας κ. Αβραμόπουλος να μας επαναπροσδιορίσει τον σωστό δρόμο, όποιος και αν είναι αυτός, ο δε υπουργός οικονομικών κ. Αλογοσκούφης να μεριμνήσει για την άρση της φορολογικής αδικίας που δημιουργείται αφού τόσο οι "δωρολήπτες" όσο και τα κορόϊδα-έντιμοι γιατροί φορολογούνται το ίδιο".


Αναγνώστης